Veelgestelde Vragen

 

 

Hieronder vindtu een aantal veelgestelde vragen met bijbehorende antwoorden.

Heeft u een vraag die er niet bij staat, aarzel dan niet en neem gewoon contact met ons op.

­­­

  • Moet ik thuis zijn als de glazenwasser komt ?

Nee, u hoeft hiervoor niet thuis te blijven. Wij brengen u op de hoogste van de dag dat wij langs komen. U kunt er dan ook voor zorgen dat uw ramen gesloten zijn, rolluiken / zonwering en horren open zijn en dat we toegang tot uw tuin hebben.

 

  • Op welke manieren kan ik betalen ?

Als de glazenwasser bij u klaar is met zijn werkzaamheden, dan krijgt u gelijk een factuur door de brievenbus. Het bedrag kunt u contact afrekenen aan de glazenwasser, die in 1 van de opvolgende dagen langs komt om het bedrag te innen. Betaald u liever op een andere manier i.v.m. afwezigheid dan kunt u het bedrag overmaken op de rekening.

 

  •  De glazenwasser is ons vergeten, wat moet ik doen ?

Wanneer de glazenwasser niet is geweest, terwijl dit wel gepland was, neem dan meteen contact met ons op! Wij proberen in dit geval dezelfde dag nog terug te komen. Contact opnemen kan telefonisch of per mail.

 

  •  Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben ?

Dan moet u meteen contact met ons opnemen en vertellen wat er niet goed is. De klant is koning, en wij willen dat u tevreden over ons bent.

 

  • Hoe weet ik wanneer de glazenwasser komt ?

Indien u wenst kunt u een planning opvragen en bent u op de hoogte wanneer er in welke week bij u gezeemd wordt.